Pomoc – częste pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia?​

Zamówienia realizujemy w dni robocze po potwierdzeniu wpłaty. Czas realizacji podany jest na stronie produktu. W przypadku zakupu kilku produktów, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym, dla towaru o najdłuższym terminie. Wysyłkę realizujemy od poniedziałku do czwartku. Wszystkie zamówienia złożone w czwartek po godzinie 10, zostaną wysyłane w poniedziałek. Podane terminy mogą ulec zmianie w przypadku dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w czasie realizacji zamówienia.

Czy personalizujemy produkty na życzenie klienta?​

Tak, możemy na życzenie klienta zmienić niektóre elementy w naszych produktach.

Czy można złożyć zamówienie hurtowe?

Tak, w przypadku chęci zamówienia większej ilości sztuk, prosimy o bezpośredni kontakt poprzez maila: kontakt@colibriblu.pl.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?​

Tak, po uprzednim kontakcie z nami. Mail: kontakt@colibriblu.pl

Czy konieczna jest rejestracja na stronie?

Zamówienia można składać bez konieczności rejestracji na stronie.

Jakie sposoby dostawy są dostępne?​
  • Kurier
  • Paczkomaty InPost
Czy można odebrać zamówienie osobiście?​
  • Niestety nie ma takiej możliwości. Stacjonarnie produkty można kupić wyłącznie podczas targów i kiermaszów, o udziale w których informujemy na naszej stornie i w mediach społecznościowych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas: kontakt@colibriblu.pl